Hoe gaan we precies te werk?

Na een eerste contact via mail of telefoon maken we een geheel vrijblijvende afspraak om eens samen te zitten en jullie wensen te bespreken en de mogelijkheden verder toe te lichten. De afspraken gaan meestal 's avonds door of in het weekend. We hebben geen echte winkel, wel een mini toonzaal, waar jullie voorbeelden uit onze collecties kunnen bekijken. Heb je op het internet al iets gezien of een eigen heel concreet idee, laat het ons weten en wij zorgen zo snel mogelijk voor een offerte, dit kan eventueel zelfs via mail zonder eerst langs te komen.

Gezien het ruime aanbod en de persoonlijke aanpak die we willen aanbieden, werken we enkel op bestelling. Hierdoor dienen we rekening te houden met de leveringstermijn bij onze leveranciers. Ideaal is om 2 tot 3 maanden op voorhand het concept uit te werken zodat alles tijdig klaar geraakt. Uiteraard kan er ook altijd nog last minute gekeken worden wat de mogelijkheden zijn.

Onze manier van werken zorgt ervoor dat wij jullie steeds een scherpe prijs kunnen aanbieden. De prijzen zijn afhankelijk van vele factoren, zoals bestelhoeveelheid, papierkwaliteit, enz. Vraag dus zeker altijd jullie op maat gemaakte offerte. Belangrijk om te weten is dat in onze prijzen alles is inbegrepen, je komt dus niet voor verrassingen te staan door extra kosten voor het ontwerp of het opstarten van het drukwerk.

Voor een geboorte is de levering gratis in de kraamkliniek van Diest, Tienen, Leuven, Hasselt, Heusden, St-Truiden vanaf een bestelling van 300 euro. Gratis afhaling van jullie bestelling is steeds mogelijk na afspraak.

Geboortedrukwerk is in principe klaar binnen de 24 uur (op werkdagen) na het doorgeven van de laatste gegevens voor het kaartje (geboortedatum, naam baby, gewicht, lengte, enz.).

Heb je nog vragen?

Aarzel dan niet ons te contacteren!